26 september 2006

Røyken opp i feriepenger

Det er drøyt fire måneder siden jeg stumpa røyken. Andre mai om morgenen tok jeg mitt siste drag, og siden da har jeg hver dag lagt til siden de pengene jeg vanligvis ville røykt opp. Det blir en del penger av slikt. Nå har jeg stappa drøyt 9000 kroner på et syltetøyglass.



Dette er penger jeg nå kan feriere for. Man kan jo nesten si at dette er feriepenger jeg har fått gratis.

Om noen dager drar jeg på to ukers ferie til Skottland. Det blir mange opplevelser når man putter 9000 kroner ekstra i feriekassa. Og det er egentlig ikke fristende å ta en røyk. Røykeslutt og et tomt syltetøyglass er absolutt til å anbefale.

Etiketter:

3 Comments:

At 28/9/06 17:36, Anonymous Anonym said...

jeg er imponert over deg, Helge. Du er flink!!
Ha det fint i Skottland og hils over.

 
At 12/10/06 14:20, Anonymous Anonym said...

åja, du er bra sunn no, guten. nå er også jeg en kystens mann her i bergen. tilbake fra skottland? når kommer du på innflytningsfest i bergen, da?

med beste hilsen, vandahl

 
At 13/10/06 14:55, Anonymous Anonym said...

Hei, du kystens mann! - Gratulerer med røykekuttet! Hugsar sjølv kor fint det var å bli frigjort. - Flott side du har med mange kjekke bilde. - Eit spørsmål som ikkje har med røyk å gjere: Kva tenkjer du om framtida for hurtigruta?

 

Legg inn en kommentar

<< Home